Hakkındaki Makaleler / Bibliography
ÖZSEZGİN , Kaya.1992, “Resmin Özgünlük Dünyasında”, Milliyet Sanat Dergisi , sayı: 301, sayfa: 46,47,48
ÖZSEZGİN , Kaya .1993, “Türk Plastik Sanatçıları Ansiklopedik Sözlük”, Yapı Kredi Yayınları , sayfa:,
IŞITMAN , Ödül.1995, “Arcaic Symbols Meet Contemporary Life”, Turkish Daily News , sayfa: 7,
YILMAZ, Mehmet. 1995, “Düşüncede aykınlık ve seçkinlik”, Milliyet Sanat Dergisi , sayı: 367, sayfa: 42, 43,.
ÖZSEZGİN , Kaya . 1995, “Galeriler Kapılarını Açıyor”, Milliyet Sanat Dergisi , sayı: 370, sayfa: 370.
BOZKURT F, Muammer 1996, “Hepimizin kurgulanmış olduğu bir gerçek”, Siyah Beyaz Günlük Gazete , 1 Ekim .
BOZKURT F, Muammer . 1995, “Ankara’da bir galeri, bir karma sergi”, Siyah Beyaz Günlük Gazete, 3 Ekim, sayfa: 10,
ÖZSEZGİN , Kaya .1997, “Kolleksiyonculuğun Bankacılık Yönündeki Yapılanması”, Milliyet Sanat Dergisi, 1 Temmuz,
YILMAZ , Mehmet. 1997, “Tansel Türdoğan’ın Resimleri Ziraat Bankası Sanat Galerisinde, Künyeler ya da Yazının Simgesel Gücü”, Siyah Beyaz Günlük Gazete, Ropörtaj, 17 Haziran, Sayfa:10
AKSOY , Şeniz . 1999 “Çağdaş İkonlar”, katalog yazısı, Emlakbank sergi kataloğu,
ÖZSEZGİN , Kaya .1999 , “Teknolojinin Görselliğe Katkısı”, Milliyet Sanat Dergisi , Temmuz, Kritik.
KARADAĞ , İpek .1999, “Yazı Dininin İkonları”, Radikal Günlük Gazete, Kültür Sanat Bölümü , Ropörtaj , Kritik.
ŞENER , Dilek. 2001, “Tansel Türkdoğan’ın İkon ve Minyatürleri”, , Milliyet Sanat Dergisi , Kritik,
ŞENYAPILI , Önder . 2002, ODTÜ Plastik Sanatlar Sergisi Kitabı,Tansel Türkdoğan’ın İkonları, Kritik,
ŞENER , Dilek. 2002 , “Kendi İkonuna Sahip Olabilmek”, Milliyet Gazetesi Kültür Sanat Eki.
İLKYAZ , Atilla . 2006, “Alçak sesle söylenmiş şarkılar,…mış gibi resimler”, Tansel Türkdoğan Atlas Galerisi katalog giriş yazısı,
ATALAY , Canan . 2006, Radikal Gazetesi, “gerçekler ama değiller”, Tansel Türkdoğan hakkında kritik ve haber , kültür-sanat.
ŞENER , Dilek. 2008 “Soruyorum söyle bize her şey nasıl başladı?” ”, Tansel Türkdoğan Atlas Galerisi katalog giriş yazısı,
ŞENER , Dilek. 2008, Milliyet Sanat dergisi, Ocak, sayfa 44-45, Kritik .
Cumhuriyet Gazetesi, Ankara Eki, s:10 , Haber kritik.
BİNZET, A. Celal , 2008, Cumhuriyet Gazetesi, Ankara Eki, Kritik, “Tansel Türkdoğan’ın Simulasyonları”, s: 15
ATALAY , Canan , 2008, 29 Ocak, Radikal Gazetesi, “Ankara gözden çıkarılmıştır” , Tansel Türkdoğan sergisi hakkında röportaj, kültür – sanat , s:23.
ATEŞ İsmail , 2009 , Zahit Büyükişleyen Sergisi Kataloğu Sunuş Yazısı, atıf , Hacettepe Üniversitesi Yayını , Ankara.
ATALAY Canan , 2010 , Kitapta Atıf , “Sanat ve Bellek”, Grada yayınları , s:59-63.
ÖĞDÜL Rahmi , 2011 , “Minimal Boşlukta Biçimsizi Yakalamak” , Birgün Gazetesi , Kritik
ÖZER Denizhan , 2011 , “Tanımlanamayan Sınır” , Sergi Kataloğu , Sunuş Yazısı.
DOYRAN Yıldız , 2011 , “Gerçekliğin Maskelenmesi ve Simulasyon” , ARTAM Global Art Sanat dergisi,sayı 14 sayfa 102-107, , Yazı
SÖNMEZ Ayşegül , 2013 “ODTÜ’de Bahar Başkadır” , Milliyet Gazetesi Köşe yazısı , Değerlendirme.
ÖĞDÜL Rahmi , 2013 , “Gölgelerin Tekinsizliği” , Birgün Gazetesi , Kritik